• Help Support The Rugby Forum :

[Nederlands]

TRF_Ezequiel

Kanko Krazy!!!
TRF Legend
Joined
Jun 18, 2010
Messages
7,385
Country Flag
Netherlands
Club or Nation
Sharks
Hey!!!

Zijn er nog Nederlanders of Vlamingen aanwezig op dit forum naast bates?
 
Dude, ben je mij vergeten? :)

Ik was hier voor jou :) en spreek Vlaams aka slecht Nederlands ;-)
 
Whaahaha. Idd!!! Mijn profiel vlag zegt Nederland, maar ik ben eigenlijk wonen in Texas!! Tehehehe <3 Ik houd van de Nederlanders!!!
 
Vergeet Sara niet ( Laetca) al een tijdje niet actief meer geweest.
 
Die ken ik niet. Die zat hier vorig jaar al niet meer denk ik. Ik ben benieuwd of Kas (die Nederlandse jongen in de pub in Leuven) zich nog gaat melden hier
 
Fingers crossed, ik heb hem alvast niet meer in de pub gezien tijdens de laatste 6N games.
 
Hoe ben je eigenlijk zo terecht gekomen bij het Nederlands? Getrouwd met een Nederlandse vrouw?
 
Ik ben een vrouw! idioot! :p I went to NL to play a show with my music and fell in love with the language so I have been teaching myself :)
 
Haha.... Awkward moment ;)

Je bent nu al mijn favoriet. Een vrouwelijke rugbyfan die Nederlands spreekt... Als je nu ook nog weet hoe je vetkoek moet maken, ben je mijn droom vrouw haha
 
Vetkoek!!! De Afrikaans pastry? Ik kan het niet maken! Maar, ik kan bitterballen, kroketten, poffertjes, boerenkool, en hutspot maken! ;)
 
Bitterballen en rugbyvrouwen in Texas... Ik denk dat ik eens op vakantie ga daar naartoe haha
 

Latest posts

Top