please give me reputation points

Discussion in 'The Clubhouse Bar' started by melon, Aug 26, 2006.

  1. melon

    melon Guest

    I would like more reputation points :) thats my story...
     
  2. Forum Ad Advertisement

  3. Bullitt

    Bullitt Guest

    Done, and done.
     
  4. EVOL

    EVOL Guest

    lol, at teh mites neg rep
     
  5. getofmeland

    getofmeland Guest

    Haha You asked for Rep, we gave you rep!!!

    You have to earn it :p
     
  6. yes, isnt "asking" for rep against Getofmeland's "bible of TRF"??
     
  7. Where did all our rep go? lol. I was pretty impressed with my 8 points!! :p
     
  8. getofmeland

    getofmeland Guest

    It got lost in the upgrade but me and dan thought best to start from the beginning...
     
  9. Thats cool. :cheers:
     
  10. Goth Power

    Goth Power Guest

    I miss my measly 2 :( They kept me company when the depression kicks in :p
     
  11. gjohn85

    gjohn85 Guest



    You now got 3 +rep, one better than before...well done :cheers:
     
  12. Rassie

    Rassie Guest

    One of the best topic so far hehehe! You got one from me !
     
  13. so.....
    i should start a topic requisting rep points... and people will actually give me rep points!? wow! I want one!
     
  14. Rassie

    Rassie Guest

    Then start one!

    Anyway, everyone of us needs acknowledgement! That`s why everybody request rep points, no matter if there is a + or a - rep! Important is to be known!
     
  15. ak47

    ak47 Guest

    I'm still missing my 30pts i had before the 'so called upgrade'

    Upgrade my ass

    From the Sidelines :hunt:

    Victim Cam :bond:
     
  16. getofmeland

    getofmeland Guest

    How do I feel I had 76 rep before it went :(
     
  17. well, charlie... you are getting more rep points every day! so dont moan! you're gonna get it sooN!
     
  18. woosaah

    woosaah Guest

    yeah you are over 1/4 the way of getting there, i am along way from getting back to my 37 points, i think thats what i had
     
  19. Bullitt

    Bullitt Guest

    Yeah, how the hell am I going to get my 58 back! :eek: :(
     
  20. Rassie

    Rassie Guest

    Teh Mite: "Yeah, how the hell am I going to get my 58 back! "

    By kissing the right arses as you did before :cheers:
     
  21. Mr. Laxative

    Mr. Laxative Guest

    I worked long and hard to get my 15, but now.... I've got just one!!?

    The upgrade ruined me!!
     
Enjoyed this thread? Register to post your reply - click here!

Share This Page