• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Ek moes dit doen. Kon nie anders nie. Is daar enige engels sprekende spelers in die Springbok span. Hierdie is wie ek dink is engels:

John Smit
Ryan Kankowski
Luke Watson
Percy Montgomerie
Bryan Habana (twee-talig vlot soos ek) - maar engels by skool.
BJ Botha
Peter Grant

Ek dink al die res is maar afrikaans. Wat se julle?
 
<div class='quotetop'>QUOTE (Jer1cho @ Feb 4 2009, 11:28 AM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Ek moes dit doen. Kon nie anders nie. Is daar enige engels sprekende spelers in die Springbok span. Hierdie is wie ek dink is engels:

John Smit
Ryan Kankowski
Luke Watson
Percy Montgomerie
Bryan Habana (twee-talig vlot soos ek) - maar engels by skool.
BJ Botha
Peter Grant

Ek dink al die res is maar afrikaans. Wat se julle?[/b]
BEAST!!!
Brian Mujati
Odwa and Akona Ndungane
JP Pietersen (klink of hy eintlik van die Kaap afkom)
Conrad Jantjes (twee-talig?)
 
Steve-o, you ARE going to speak some Afrikaans on a TRF Podcast if you ever get round to it. :rahh:
 
<div class='quotetop'>QUOTE (Sir. Speedy @ Feb 4 2009, 12:29 PM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Steve-o, you ARE going to speak some Afrikaans on a TRF Podcast if you ever get round to it. :rahh:[/b]

Haha, I'll try my best. I've got a heavy South African-English accent when I speak it though.

I really want to do a podcast soon. I just need a mic! I think..
 
Ek dink eintlik JP is Afrikaans. Hoerskool was Generaal Hertzog in Witbank. Afrikaanse Hoerskool.

Chavhanga is ook Engels.
 
Die Amerikaners het vir Chuck Norris,
Die Franse het vir Chabal...en ons Afrikaners, vir wie het ons?........












Vergeet van hulle.....Ons het vir Riaan Cruywagen!!! :D :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Cruywagen_Riaan.jpg
cruywagen_blog.jpg
20080812141727842_BRWAG5--297x250.JPG
riaancruywagen.jpg


Kyk sy hondjie, te vraai :D

thumb.20071021-132241-2.jpg
 
En ek wou net se dit is lekker om afrikaans te praat op die site(weet nie wat dit in afrikaans is nie,seker web-tuiste)Hou so aan!
 
Dis vrek snaaks,is dit Conrad daai,wat het van hom geword,hy het laas sy been gebreuk,het hy nog nie herstel nie of het hy opgehou met rugby?

Ek het gehoor dat hy't 'n paar games na die einde van die Vodacom Cup gespeel, en goed deur gekom.
 

Latest posts

Top