• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Ik spreek geen Afrikaans maar ik begrijpt een beetje :p

And yes it IS an awesome swearing language! WAT KYK JY?? JOU NAAI!!

Vir seker...die beste taal vir 'n bietjie vuil taal...
 
Sien nou eers jy het hom hier gepost, het hom daar in die Pool D thread ook gesit, ek stem 100% saam, AWESOME video! Is dit veronderstel om Brussouw te wees met die wit scrum kep wat hulle hom bewerk met 'n boor?

Uitstekende mvid, love die lyrics. Wessels op sy beste
 
ja boeties, Afrikaans is the language that brought us classic phrases like, "Jou ma se poes" and "Jou fokken dom doos." It is the most beautiful language in the world and one of the newest also. It is spoken by the white and coloured tribes in Southern Africa. It is also spoken in the new South? African colonies of Perth, Auckland and London.

Dat ek dit soe stel daai Fijiaane gaan more klippe kou! :cool:
 
Dis 'n awesome taal, maar ek hou nou nie baie van daai worod nie, al gebruik ek hom self partykeer as 'n bui my op my gat steek of die hond my kos steel ;)
 
Hier's vir julle 'n lekker afrikaanse rugby grappie!

'n slot en 'n scrumskakel sit langs mekaar in 'n kroeg. altwee sit rustig en geniet hul bier of 7... na 'n ruk stamp die slot per ongeluk die scrummie...

Die scrummie hak af en sê vir die slot: "Klein Botteltjie, Groot Gif!!!"...

Die slot sit ewe rustig, kyk die scrummie stip in die oë en sê: "Boet, ek gaan jou nie drink nie, ek gaan jou hard poes!"
 


Fokken vroumense kan almal gaan kak
 
Last edited by a moderator:
Sien nou eers die seksie na n paar admins en users hul period gehad het op die Super ruugby seksie

Anycase iets vir my Blu Bul vrinne:

een Baba tune die ander een - "Ek is tog 'n Blou Bul baba""
"Nooit, hoe weet jy dan" sê die ander een
"Check hier, ek het pienk sokkkies aan" se hy trots



"
 
Sien nou eers die seksie na n paar admins en users hul period gehad het op die Super ruugby seksie

Anycase iets vir my Blu Bul vrinne:

een Baba tune die ander een - "Ek is tog 'n Blou Bul baba""
"Nooit, hoe weet jy dan" sê die ander een
"Check hier, ek het pienk sokkkies aan" se hy trots



"

HAHA

skerp!

ek geniet actually hierdie pienk jokes... hoe sê Hannon Bothma altyd: "Dit vat 'n regte man om pienk te dra"!
 
Sien nou eers die seksie na n paar admins en users hul period gehad het op die Super ruugby seksie

Anycase iets vir my Blu Bul vrinne:

een Baba tune die ander een - "Ek is tog 'n Blou Bul baba""
"Nooit, hoe weet jy dan" sê die ander een
"Check hier, ek het pienk sokkkies aan" se hy trots



"

Jy besef ons sal die matigende word hierdie gedeelte ook as ons met almal van die forum. Respek personeel en die forum reëls asseblief.
 
Jy besef ons sal die matigende word hierdie gedeelte ook as ons met almal van die forum. Respek personeel en die forum reëls asseblief.

Good try, but the bold sentence makes no sense at all... can you type it in English so that we can translate that for you??
 
Was just saying- You do realise we will be moderating this section also as we do with all of the forum. Respect staff and the forum rules please.
 
Last edited:
Badgena, jy bhedoel sehker hulh mahnstondes?

Ehk shl wigl sihen wath Google translate kain doeh as ekk soe hie en daah bietjie kak maak meth Afrikaanse spellhing.
 
"Jy besef ons sal die matigende word hierdie gedeelte ook as ons met almal van die forum" give me the English mate, this does not compute

And yes, will respect all and sundry
 
Ignore, previous post please, saw you replied already on this
 
Was just saying- You do realise we will be moderating this section also as we do with all of the forum. Respect staff and the forum rules please.

Translated: Jy weet, ons sal hierdie afdeling ook modereer soos wat ons doen met die hele forum. Respekteer staf en die forum se reëls asseblief.
 
Badgena, jy bhedoel sehker hulh mahnstondes?

Ehk shl wigl sihen wath Google translate kain doeh as ekk soe hie en daah bietjie kak maak meth Afrikaanse spellhing.

O my goeie vy, sien hier gaan ek nog lekker lag

Ek dink die Bulle was moer gelukkig om die Crusaders te trap Saterdag, kyk hulle het terug gekom met 'n gejuig, baie bly hulle kon dit deurtrek.
Jammer al die vingerwys en aantuiginbgs na die tyd, dit ontsuur alles
Sê my asb, nog nie tyd gehad om die reel te gaan opkyk nie, daai laaste strafskop toe Carter ons verdeiger ge semi blok het, het die Crusdaders 'n punt beet as hul sê maar hy was dan agter die bal?
Ek weet nie, hy het dan die ou gekeer om by die baldraer uit te kom, en dis logiese obstruksie, die reel mag dalk tegnies anders se, maar dit was reg geblaas in my opinie

Wat seg julle daaroor?
 
Badgena, jy bhedoel sehker hulh mahnstondes?

Ehk shl wigl sihen wath Google translate kain doeh as ekk soe hie en daah bietjie kak maak meth Afrikaanse spellhing.

Onsj kanth altydh dronkiehie afrikaansj praath en hoop dat iemand soosh TRF_Ezequiel nie onse game weg gee nie

Jis ek lag nou lekker op Google Translate:
ek spyker dose in die hol elke dag = nail the hollow boxes in each day

Bwahahahaha!!
 
O my goeie vy, sien hier gaan ek nog lekker lag

Ek dink die Bulle was moer gelukkig om die Crusaders te trap Saterdag, kyk hulle het terug gekom met 'n gejuig, baie bly hulle kon dit deurtrek.
Jammer al die vingerwys en aantuiginbgs na die tyd, dit ontsuur alles
Sê my asb, nog nie tyd gehad om die reel te gaan opkyk nie, daai laaste strafskop toe Carter ons verdeiger ge semi blok het, het die Crusdaders 'n punt beet as hul sê maar hy was dan agter die bal?

kyk, in my eerlike opinie maak dit nie saak waar Carter was teenoor sy mede-speler nie, voor, agter, langs... volgens my was hy tussen die baldraer en die verdediger en dus obstruksie het plaasgevind... Hy het opsetlik gekeer dat die verdediger by die baldraer kon uitkom... moer tegnies ja, maar ek dink dit was tog regverdig
Ek weet nie, hy het dan die ou gekeer om by die baldraer uit te kom, en dis logiese obstruksie, die reel mag dalk tegnies anders se, maar dit was reg geblaas in my opinie

Wat seg julle daaroor?

kyk, in my eerlike opinie maak dit nie saak waar Carter was teenoor sy mede-speler nie, voor, agter, langs... volgens my was hy tussen die baldraer en die verdediger en dus obstruksie het plaasgevind... Hy het opsetlik gekeer dat die verdediger by die baldraer kon uitkom... moer tegnies ja, maar ek dink dit was tog regverdig
 
O my goeie vy, sien hier gaan ek nog lekker lag

Ek dink die Bulle was moer gelukkig om die Crusaders te trap Saterdag, kyk hulle het terug gekom met 'n gejuig, baie bly hulle kon dit deurtrek.
Jammer al die vingerwys en aantuiginbgs na die tyd, dit ontsuur alles
Sê my asb, nog nie tyd gehad om die reel te gaan opkyk nie, daai laaste strafskop toe Carter ons verdeiger ge semi blok het, het die Crusdaders 'n punt beet as hul sê maar hy was dan agter die bal?
Ek weet nie, hy het dan die ou gekeer om by die baldraer uit te kom, en dis logiese obstruksie, die reel mag dalk tegnies anders se, maar dit was reg geblaas in my opinie


Wat seg julle daaroor?

Nee, slimkoekie praat kak. Hy sal in een oomblik die skeidregter toelaat om logiese interpretasies te maak (wanneer dit hom pas) en die volgende die letter van die wet aanhaal om duidelike negatiewe spel te regverdig weereens soos dit hom pas. Die poes pas poepas die wet toe nes dit hom pas, kan jy maar se.
 

Latest posts

Top