• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

kyk, in my eerlike opinie maak dit nie saak waar Carter was teenoor sy mede-speler nie, voor, agter, langs... volgens my was hy tussen die baldraer en die verdediger en dus obstruksie het plaasgevind... Hy het opsetlik gekeer dat die verdediger by die baldraer kon uitkom... moer tegnies ja, maar ek dink dit was tog regverdig

Ja, definitief opsetlik met die verdediger ingemeng; sy skouer gesak en arm bietjie uitgesteek. Net genoeg om miskien daarmee weg te kom. Slingse bliksem wat hy is.
 
Horie manne, ons moet meer hier op die afrikaanse hoekie vir eensames kom klets... ekt nou so lekker gelag vir slimkoekie se poespas toepas prosedure!
 
Se vir Shosoloza as jul hom iewers sien post, link hom hierheen
Groot pel van my

Nou moet die Sharks net die Blues goed opslet in die 2de helfte


***EDIT*** Het Henco gou gemail oor ons spesiale plekkie in die son :)
 
Last edited:
Sharks lyk goed met bal in die hand, maar hulle kan leer by the Stormers oor hoe om druk op die opposisie in verdediging te sit. Dit het klaar beter gelyk as verlede week en teen die Waratahs. maar kort nog werk. Ek weet 'n ou soos Ranger is moeilik om plat te trek, maar vir hom om drie verdedigers te klop, staande.. dis werk net nie so nie. En ophou dom foute te begaan, alhoewel die Blues net so skuldig was vandag, veral met hanteerfoute.

Nou moet die Stormers en Cheetahs net hul wedstryde wen dan is die SA konferensie voor op hierdie stadium. Kan net goeie goed beteken vir die Bokke.
 
Dit was seker die eerste keer in Geskiedenis dat Steve Walsh, so kak soos wat hy is, 'n SA span help om kak te blaas en sodoende 'n NZ span te wen...

As ek 'n Blues ondersteuner was sou ek 'n klein Malema'tje gekak het!!
 
Se vir Shosoloza as jul hom iewers sien post, link hom hierheen
Groot pel van my

Nou moet die Sharks net die Blues goed opslet in die 2de helfte


***EDIT*** Het Henco gou gemail oor ons spesiale plekkie in die son :)

Thanks Genna, Dit klink sommer baie beter. Daai klomp britte raak sommer lekker suur oor die koningin se taal.

Sharks het Blues gewen en ek glo die Stormers kan môre die Saders pak gee. Ek hoop net die cheetas gee chiefs ook pak, dan gaan jy hoor hoe kerm daai klomp NZ. As dit by rugby kom is hulle seker die slegste verloorders wat ek nog gesien het. Onthou nog die Suzie geval?
 
Horie manne, ons moet meer hier op die afrikaanse hoekie vir eensames kom klets
Ek kan jou wed daai ander klomp beskuldig ons dat ons nou weer laer trek.

Ek sal egter versigtig wees as ek hulle is. Die laaste keer toe ons regtig laer getrek het, het 300 van ons 3000 van die vyand lekker opgefok. Eintlik behoort hulle te hoop ons trek nie laer nie.
 
Manne, ek wil net vir julle se dat ek dink dis onregverdig dat al julle Bull outjies die "pienk koeie" noem.

Ek dink meer daaraan as 'n inter-vaginale ligroos kleur.
 
Dit was seker die eerste keer in Geskiedenis dat Steve Walsh, so kak soos wat hy is, 'n SA span help om kak te blaas en sodoende 'n NZ span te wen...

As ek 'n Blues ondersteuner was sou ek 'n klein Malema'tje gekak het!!
Walsh is mos nou eintlik 'n ausie. Ek ken nie die hele storie nie, maar hy en die rugby base in NZ het bietjie van 'n uitval gehad en toe wip hy hom en gee pad. So ek dink dis bietjie payback time of hy voel nog skuldig vir 2007 se finaal toe hy Derick Kuun se steel gemis het wat tot Habana se drie gely het. :lol:
 
Manne, ek wil net vir julle se dat ek dink dis onregverdig dat al julle Bull outjies die "pienk koeie" noem.

Ek dink meer daaraan as 'n inter-vaginale ligroos kleur.
He He, ek voel nou baie beter oor die pink. Ek dink ek gaan sommer nou vir my 'n pink trui koop. :D

So gepraat van vaginale ligroos. My seun wat nou in gr 10 is kom gisteraand na my en vertel die volgende grap: Het pa gehoor jy kry nou kondome met 'n simkaart. As jy nie kan kom nie kan jy darem bel :lol: My vrou sukkel om die humor hierin te sien en is hoogs bekoomerd oor haar seun.
 
Ek kan jou wed daai ander klomp beskuldig ons dat ons nou weer laer trek.

Ek sal egter versigtig wees as ek hulle is. Die laaste keer toe ons regtig laer getrek het, het 300 van ons 3000 van die vyand lekker opgefok. Eintlik behoort hulle te hoop ons trek nie laer nie.

Die mees onlangse geval was in 2009 B&I Leeus, 2de toets, Loftus Versveld (ek was daar)... toe Schalla blykbaar perongeluk vir iemand op die hoofpawiljoen gewaai het, en daardeur so 'n groot lugvibrasie geskep het dat die naaste ou (so bleek vleuel met 'n rooi trui) se oogbank miraculously oopgekloof en toe kry hy 'n gele vir 10 minute na 30 sekondes in die wedstryd.

Bakkies strip toe sy moer so groot dat hy 'n wettiglike skoonmaak op daai vet fokker met baie hare van Wallis toepas die arme kont se ou armpie breek, wat gely het dat die hele noordelike halfrond hulle beste panties bekak en dat al ons manne daai swart armband dra...

Hulle sal kak!
 
Iemand het vanoggend in Heineken se pap gekak. Pasop, hy gaan 'n ding nou sleg opfok daar by die werk ;)

Shosoloza, ek was 3 jaar terug in graad 10. Op daardie stadium loop ons so oor van hormone ons dink net aan tiette, so moenie verbaas wees as sy punte ook sleg is nie.

My pa vertel gisteraand vir my die grappie:

Jannie wil graag he dat Sannie, sy meisie, by hom moet le die aand (as julle weet wat ek bedoel) maar sy wou nie rerig nie. Sy gaan vra toe vir haar ma wat om te doen.
Haar ma gee vir haar die volgende raad. "My kind, gaan le by hom, maar voor die tyd gaan koop jy vir jou 'n lekker skaap lewer dan hou jy hom daaronder wanneer jy by hom gaan le"

Sannie doen dit toe, en die tweetjies gaan le toe die aand saam op die bank, net voor dinge interessant begin raak, hoor hulle Sannie se pa by die huis inkom. Jannie spring blitsvinnig by die venster uit.

Sannie groet haar pa en se vir hom nag, toe hy die lig afsit hoor sy vir Jannie teen die venster tik. Hy fluister vir haar "Ek sien jou weer later, en oja, as jy in die nag wil gaan pis, ek sit jou doos op die vensterbank neer"

Ek was verbaas dat my pa dit vir my vertel het... MY pa van alle mense. Rustige kerkraad en ouderling omie...
 
Shosoloza, ek was 3 jaar terug in graad 10. Op daardie stadium loop ons so oor van hormone ons dink net aan tiette, so moenie verbaas wees as sy punte ook sleg is nie.

Wel, sy punte is bietjie af. Dink jy ek moet in sy kamer gaan rondkrap vir iets verdag. Waar het jy die goed weggesteek? :)

Solank dit ook net bly by tiete is dit nog okey.
 
Last edited:
Onder my matras, kyk daar. Se vir hom as die Liewe Vader wou gehad het ons moes met meisies slaap voor die huwelik, sou hy nie vir ons hande gegee het nie. Dis wat my dominie vir my gese het.
 
Wel, sy punte is bietjie af. Dink jy ek moet in sy kamer gaan rondkrap vir iets verdag. Waar het jy die goed weggesteek? :)

Solank dit ook net bly by tiete is dit nog okey.

Solank hulle net nie rook nie hoor!
 
Iemand het vanoggend in Heineken se pap gekak. Pasop, hy gaan 'n ding nou sleg opfok daar by die werk ;)

Shosoloza, ek was 3 jaar terug in graad 10. Op daardie stadium loop ons so oor van hormone ons dink net aan tiette, so moenie verbaas wees as sy punte ook sleg is nie.

My pa vertel gisteraand vir my die grappie:

Jannie wil graag he dat Sannie, sy meisie, by hom moet le die aand (as julle weet wat ek bedoel) maar sy wou nie rerig nie. Sy gaan vra toe vir haar ma wat om te doen.
Haar ma gee vir haar die volgende raad. "My kind, gaan le by hom, maar voor die tyd gaan koop jy vir jou 'n lekker skaap lewer dan hou jy hom daaronder wanneer jy by hom gaan le"

Sannie doen dit toe, en die tweetjies gaan le toe die aand saam op die bank, net voor dinge interessant begin raak, hoor hulle Sannie se pa by die huis inkom. Jannie spring blitsvinnig by die venster uit.

Sannie groet haar pa en se vir hom nag, toe hy die lig afsit hoor sy vir Jannie teen die venster tik. Hy fluister vir haar "Ek sien jou weer later, en oja, as jy in die nag wil gaan pis, ek sit jou doos op die vensterbank neer"

Ek was verbaas dat my pa dit vir my vertel het... MY pa van alle mense. Rustige kerkraad en ouderling omie...

Ja nee fok, 'n donker pigment, black label aangedrewe, houtie weet hoe om 'n mens se vrydag op te fok!

Maar eks nou in 'n beter bui. net om julle in te lig, ek gaan more aand die Bulls game op my Drifta en Ipod moet kyk want dis my Meisie se 21st party en tipies fokken vroumens het sy nou 'n venue gekies wat nie 'n tv in die bar het nie!!
 
eina, educate haar asb as jy met haar wil trou, vra ons lank getoudes maar, jy moet hul vroeg reg skool.

As ek teen 'n Dionderdag nog nie 'n rugby braai by my gereel het nie vra sy deesdae of ons vir X en X wil oornooi nie dat ek nie die games alleen hoef te kyk nie <- read well trained here
 

Latest posts

Top