• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Maar eks nou in 'n beter bui. net om julle in te lig, ek gaan more aand die Bulls game op my Drifta en Ipod moet kyk want dis my Meisie se 21st party en tipies fokken vroumens het sy nou 'n venue gekies wat nie 'n tv in die bar het nie!!

Maar dis mos haar party jy hoef mos nie daar te wees nie.

Dit is soos Gena sê, leer hulle vroeg. My broer se laatie word môre 18 en toe skoonsus met vrou die reëlings tref vra my vrou haar of daar 'n TV is waar ek kan rugby kyk en nie net vir die Bulls game nie, die cheetas/ chiefs ook. My familie is nie so erg oor rugby soos ek nie (ek weet, ek weet, maar verder makeer hulle niks) maar hulle weet nou al as hulle wil kuier of party in die rugby seisoen moet hulle so reël dat ek ongehinderd kan rugby kyk.

Ek moet kort-kort hoor hoe maak ek 'n afgod van rugby.
 
Maar dis mos haar party jy hoef mos nie daar te wees nie.

Dit is soos Gena sê, leer hulle vroeg. My broer se laatie word môre 18 en toe skoonsus met vrou die reëlings tref vra my vrou haar of daar 'n TV is waar ek kan rugby kyk en nie net vir die Bulls game nie, die cheetas/ chiefs ook. My familie is nie so erg oor rugby soos ek nie (ek weet, ek weet, maar verder makeer hulle niks) maar hulle weet nou al as hulle wil kuier of party in die rugby seisoen moet hulle so reël dat ek ongehinderd kan rugby kyk.

Ek moet kort-kort hoor hoe maak ek 'n afgod van rugby.

jy moes sien hoe het haar pa in sy broek gekak toe hy hoor daar's nie 'n tv nie!! Hy't nou vir ons 'n portable DSTV ge-organise en 'n 42 inch tv... sorted!!

terwyl die girls al daai emosionele kak praat sal ons sit en kyk hoe die Bulle die Leeus opfok soos wat hulle met die Reds gemaak het...
 
Ek sien die Boere praat weer lekker kak sonder my hier.

Ek dink die Sharks hoef nie sleg te voel oor enige beslissing wat Steve Walsh hulle in onregmatig bevoordeel nie; hulle het al genoeg aan die kort end getrek met sy kak. Was dit nie hoeka die ene Walsh wat so 'n jaar of twee terug die Sharks fokkol gegee het toe Beale (nog by die Waratahs) 'n seker drie gekeer het deur die bal af te klap nie en so hul laat verloor het? Nou met die Stormers en Cheetahs ook net mors met die Kiwi spanne en ek sal 'n gelukkige man wees deur die loop van volgende week.

So 'n paar homofobiese grappies;

Q: Wat is die verskil tussen 'n vrieskas en 'n moffie?





A: Die vrieskas poep nie wanneer jy die vleis uithaal nie.


Q: Hoekom is 'n budgie en 'n moffie so eenders?





A: Albei sit met 'n bek vol saad en se stokkie is vol stront.
 
Last edited:
Ek sien die Boere praat weer lekker kak sonder my hier.

Nee, sover het ons nog net intelligente gesprekke gevoer, maar noudat jy hier is kan ons begin kak praat. Hoe gaan dit in die kaap? :lol:

So van kak gepraat, julle span is gerook saterdag. Crusaders was baie onkant gewees en moes baie meer gestraf gewees het.
 
Stormers game het my afgepis, Peter Grant wat speel vir gebiedsvoordeel met 8 minute oor en die Stormers moet 2 keer punte aanteken - sotlik dom gewees.
Ja, bad luck as jou twee slotte seerkry, dis maar die game. Andries is uit vir 'n rukkie - dalk goed dat hy kan rus en Ebenis nie ernstig nie.
Ook nie te bad dat die manne vir 'n slag een verloor het nie. Stormers sal moet oplet na hul lack aan bonus punte...

Bulle het goed gewen, dog hulle kon 30 punte op die Welpies sit, CJ Stander was kookwater
 
Stormers game het my afgepis, Peter Grant wat speel vir gebiedsvoordeel met 8 minute oor en die Stormers moet 2 keer punte aanteken - sotlik dom gewees.
Ja, bad luck as jou twee slotte seerkry, dis maar die game. Andries is uit vir 'n rukkie - dalk goed dat hy kan rus en Ebenis nie ernstig nie.
Ook nie te bad dat die manne vir 'n slag een verloor het nie. Stormers sal moet oplet na hul lack aan bonus punte...

Bulle het goed gewen, dog hulle kon 30 punte op die Welpies sit, CJ Stander was kookwater

Het net daai 8 minute highlights gesien van al die games die naweek. kan julle dalk aan my verduidelik hoekom is die Stormers nogsteeds bo die bulle as hulle altwee ewe veel punte het, maar die bulle het meer op die punte verskil kolom?? is dit omdat die stormers een meer wedstryd gewen het?
 
Het net daai 8 minute highlights gesien van al die games die naweek. kan julle dalk aan my verduidelik hoekom is die Stormers nogsteeds bo die bulle as hulle altwee ewe veel punte het, maar die bulle het meer op die punte verskil kolom?? is dit omdat die stormers een meer wedstryd gewen het?

Dit werk nou so: waar spanne gelyk is gaan dit eers oor aantal westryde gewen. As hulle daar ook gelyk is gaan dit oor wie het die game tussen die 2 gewen. As dit daar ook gelyk is, m.a.w. bulle en stormers het elkeen een teen mekaar gewen, dan kom punte verskil eers ter sprake.
 
Hoe so? Moenie vir my sê jou girl se 21ste het voorkeur bo rugby gekry nie? :eek: Groot fout. Die een gaan terugkom en jou nog byt. :rolleyes:

Haha dit het!! Maar die kak was, die sein was te sleg om die games op te vang.

Iets te doen met die ysterberge hier naby die steenbokskeerkring tussen Pietersburg en Louis Trichardt...
 
Haha dit het!! Maar die kak was, die sein was te sleg om die games op te vang.

Iets te doen met die ysterberge hier naby die steenbokskeerkring tussen Pietersburg en Louis Trichardt...

Ja ek ken daai wêreld. Is gebore en was my hele skoolloopbaan in Pietersburg. My ouers was tot nog so 5 jaar terug daar, maar is ook nou hier in Pretoria by al die kinders en kleinkinders.
 
Sê my, wat nou gemaak met JJ, hy was baie goed op senter gewees maar Sadie is die man vir die posisie in die long run...
 
Na die naweek moet JJ nog 'n kans kry op 13. Oor'n paar jaar gaan die Bulle dalk nog 'n kopseer op 13 hê want Jerome Pretorius lyk baie goed!
 
nee wat, oor 2 jaar is beide JJ en Sadie terug by die Stormers ;)
 
wel, as ek so kyk na die verlede laat hierdie my baie dink aan die dae toe die Bulle Springbok senters opgelewer het (ja dit was fokken lank terug) Andre Snyman die laaste een van daardie groep, en die tragiese einde van Ettienne Botha (wat in my opinie een van die beste senters ooit was)!

net soos die Victor/Danie/Bakkies/Flip situasie, sal Wynand/JJ/Sadie/Venter elkeen optimaal gebruik word en bewys wat in hulle broeke sit... Ndungane en Basson gaan ook een of ander tyd gerus moet word...
 
Ek hoor Heynecke Meyer wil Matfield, Rossouw, FdP, Steenkamp en wie nog uit retirement en semi-retirement uit bring vir die Bokke. Ek is so geskok ek weet nie eers wat om te dink nie. Ek sal nie eers verbaas wees as hy Gary Botha en Derrick Hougaard ook invoer en beide Bismarck en ons hele lot jong losskakels befok raak en fokof Europa toe nie. Ek was bang Meyer se aanstelling is 4 jaar te laat en lyk my hy wil die job optel asof dit 2008 is.
 
Jy lees die media is dis jou fout - dis alles bog en stront stories
Wag dat dit gebeur voor ons oordeel

Die Burger en Rapport moet skuld dra van 80% van die kak rumours wat altyd in SA rondloop
 

Latest posts

Top