• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Pfft... hy's 'n storm trooper. Hy weet net nie dat ek Luke Skywalker is nie :D

Dankie vir die welkom :)
 
Pfft... hy's 'n storm trooper. Hy weet net nie dat ek Luke Skywalker is nie :D

Dankie vir die welkom :)

Kan ek jou net raad gee... Verander jou avatar. ek het op 'n stadium vir Achmed as my avatar gehad en die manne van die noorde het mos nie 'n sin vir humor nie toe besluit hulle om my heeltyd kak te gee.
 
Kyk, ja. Okei.

Maar dit is 'n goeie idee om die 'avatar' te verander; daar is niks fout met dit as sulks nie mits jy nie 'n sin van.. estetika omtrent jou het nie.
 
Kyk, ja. Okei.

Maar dit is 'n goeie idee om die 'avatar' te verander; daar is niks fout met dit as sulks nie mits jy nie 'n sin van.. estetika omtrent jou het nie.

Ek het met TRF_Ezequiel gepraat op daai stadium oor my Avatar, en hy het gesê dis wys om nie so iets te sit nie, want jy moenie laat ander 'n stigma oor jou vorm nie, hulle gaan jou nie ernstig opneem nie. Ek dink ook dat Rugga-lad nie wil hê mense moet dink hy is 'n Peanut nie.
 
Kan ek jou net raad gee... Verander jou avatar. ek het op 'n stadium vir Achmed as my avatar gehad en die manne van die noorde het mos nie 'n sin vir humor nie toe besluit hulle om my heeltyd kak te gee.

Ek gebruik die avatar omtrent oral, en het nog nie probleme gehad nie. Sal sien hoe dit gaan. Maar dankie vir die raad.
 
Altyd. Dis maar net stil omdat die SH seisoen nou eers aan die gang kom. Ons kort 'n Cheetahs ondersteuner hier op die forum om hom (of haar?) so bietjie uit te jou. Ek glo die res van die SA spanne behoort almal 10de en op te eindig. Tensy die Leeus se diepte begin toets word..
 
Arme Cheetahs (Kinders van die stof) - Moes jare terug al van Naka ontslae geraak het, dink hy het net te veel invloed daar
 
Cheetahs moes daai tyd John Connoly aangestel het terwyl hulle kon. Naka moet dalk direkteur van rugby wees.
 
Ek dink die Cheetahs se hoof probleem is hul is in Bloem. Kom ons wees eerlik; niemand sal daar bly as hy dieselfde geleentheid in een van ons ander stede sou he nie. Ons praat nou van jong manne hier- ons rugby spelers. Dan weer, daar is net nie die getalle ondersteuners om pawiljoene vol te maak of die unie finansieel mededingend met die res te kan maak nie en daar gaan ook nie in die toekoms wees nie aangesien Bloem nie 'n ekonomiese groeipunt in SA is nie. Se wat jy wil oor die Kings, maar as hul administrasie nie totalle stront aanjaag nie is hul kanse vir langtermyn sukses net soveel beter as almal se tweede span, die arm boetie van SA rugby, die alewig bedreigde jagluiperd.
 
Wat dink julle van Joe Pietersen by die Cheetahs ? Hy is mos oorspronklik van die Vrystaat, nie waar nie ?
 
Arme Cheetahs (Kinders van die stof) - Moes jare terug al van Naka ontslae geraak het, dink hy's net te veel onder die invloed daar

ftfy!

Ek moet eerlik waar sê, die Cheetahs beindruk my glad nie. Ekt hulle nou dopgehou verlede Saterdag, en al wat hulle in die game gehou het was tackles en Joe Pietersen wat skop. Daar is fokol kreatiwiteit.

Dit is asof hulle die weeskind is van SA rugby. Hulle kry al die "off-cuts". Meeste van hulle spelers is rejects van ander spanne want hulle is "one-trick ponies"...
 
Wat dink julle van Joe Pietersen by die Cheetahs ? Hy is mos oorspronklik van die Vrystaat, nie waar nie ?
Nie sover ek weet nie ITV sy klub/provinsiale rugby maar ek weet wel, hy is heel oorspronklik van die Paarl (soos 'n hele 1/4 van SA rugby). En sy bokkie is baie baie warm.

ftfy!

Ek moet eerlik waar sê, die Cheetahs beindruk my glad nie. Ekt hulle nou dopgehou verlede Saterdag, en al wat hulle in die game gehou het was tackles en Joe Pietersen wat skop. Daar is fokol kreatiwiteit.

Dit is asof hulle die weeskind is van SA rugby. Hulle kry al die "off-cuts". Meeste van hulle spelers is rejects van ander spanne want hulle is "one-trick ponies"...
Wat op dees aarde beteken 'ftfy', Heineken?

Ek stem saam met jou opinie heens die Blikore. Op daai trant het Pietersen ook 'n akurate skopskoen en bitter min andersins benewens die warm bokkie waarvan ek gepraat het en ek neem aan 'n beursie vol Euro tensy sy vrou bietjie bos gegaan het met skoene koop daar in die Franse boutiques. Ek skat hy het als wat 'n man ooit sou nodig he, maar dit gaan nie die Cheetahs se saak help nie. Miskien bring Le Roux weer iets vir hulle. Hop hy kry weer vorm, want hy was maar nie veel meer baat vir SA laas jaar as wat hy ons onder druk geplaas het nie. Die man wat die Cheetahs die meeste mis daaragter IMO is Rob Ebersohn. Hy saam met hul pak was aan die voorpunt van hul goeie 2013 seisoen. dis nie 'n toeval dat hul beste jaar die een was toe hulle aan hul spelers kon vasklou nie.
 
Nie sover ek weet nie ITV sy klub/provinsiale rugby maar ek weet wel, hy is heel oorspronklik van die Paarl (soos 'n hele 1/4 van SA rugby). En sy bokkie is baie baie warm.


Wat op dees aarde beteken 'ftfy', Heineken?

Ek stem saam met jou opinie heens die Blikore. Op daai trant het Pietersen ook 'n akurate skopskoen en bitter min andersins benewens die warm bokkie waarvan ek gepraat het en ek neem aan 'n beursie vol Euro tensy sy vrou bietjie bos gegaan het met skoene koop daar in die Franse boutiques. Ek skat hy het als wat 'n man ooit sou nodig he, maar dit gaan nie die Cheetahs se saak help nie. Miskien bring Le Roux weer iets vir hulle. Hop hy kry weer vorm, want hy was maar nie veel meer baat vir SA laas jaar as wat hy ons onder druk geplaas het nie. Die man wat die Cheetahs die meeste mis daaragter IMO is Rob Ebersohn. Hy saam met hul pak was aan die voorpunt van hul goeie 2013 seisoen. dis nie 'n toeval dat hul beste jaar die een was toe hulle aan hul spelers kon vasklou nie.

FTFY - Fixed that for you! Fokkit jy's 'n mod en jy weet dit nie eers nie! Nee man!!
 
Ek kon net nie verstaan nie; ek dag ons gesels in Afrikaans in hierdie draad. Kyk bietjie daar na my afkortings in dese draadjie: ITV, TOV, IMO ens. Jy is die een wat jou moet skaam, broer! ;P
 
Ek kon net nie verstaan nie; ek dag ons gesels in Afrikaans in hierdie draad. Kyk bietjie daar na my afkortings in dese draadjie: ITV, TOV, IMO ens. Jy is die een wat jou moet skaam, broer! ;P

ag gaan kak jy... daai is 'n algemene webwerf-term, soos Lol en WTF!

moes ek eerder gesê het: RGVJ??
 
ag gaan kak jy... daai is 'n algemene webwerf-term, soos Lol en WTF!

moes ek eerder gesê het: RGVJ??

Nee, want 'reggemaak' is een woord. 'DRVJ' sou meer gepas wees...

Nou is ek bly jy ken my nie persoonlik nie en bly nie naby my nie. Mens kan seker iemand se been net so ver trek voor hy jou voos slaan *_*
 
Last edited:
Nee, want 'reggemaak' is een woord. 'DRVJ' sou meer gepas wees...

Nou is ek bly jy ken my nie persoonlik nie en bly nie naby my nie. Mens kan seker iemand se been net so ver trek voor hy jou voos slaan *_*

Hahaha! Lyk ek soos die ernstige tipe??

Ek luvit om mense se siele uit te trek. Veral hierdie franse mannetjies... Hulle vat alles so ernstig op. (Hulle moet seker, selfs hulle satire winkels maak mense die bliksem in)
 

Latest posts

Top