when are you dropping this i'm interestedI have a friend working on a roster that includes player faces created by modders on the forum, along with a few of his own. I'm not sure how long it will take, but I'll upload it once he sends it to me. The roster also has the correct team collars and some fixed numbers. In the meantime, I currently have a profile file with corrected collars and numbers that I can upload together with the Stormers strip, if anyone is interested.
merci et il me tarde ceux du top 14
peux-tu essayer de me donner des références pour que je les créebonjour,
quelqu'un aurait les équipes a jours 2025-2026 TOP 14 ?
MERCI par avance
Pas de problème, voici le site ou tu auras les effectifs à jour. https://www.allrugby.com/peux-tu essayer de me donner des références pour que je les crée
merci et je te donne la version que j'ai car il y a quelques stade tu top 14 comme celui du stade toulousain, de l'ASM .... j'espère que tu pourras adapter. merci par avance pour toutLooks awesome my friend
merci et je te donne la version que j'ai car il y a quelques stade tu top 14 comme celui du stade toulousain, de l'ASM .... j'espère que tu pourras adapter. merci par avance pour toutpeux-tu essayer de me donner des références pour que je les crée
Also I made this posts...Hi guys!! i made this new concept ball to replace the generic WRC ball!! Really hope you can enjoy it!!